Instrukcja obsługi mailingu ThinkCo.
1. Wiadomość wpada do folderu Społeczność/Oferty
Aby rozwiązać ten problem przeciągnij mail do kategorii “GŁÓWNE”, następnie zatwierdzając zmianę dla wszystkich wiadomości od nadawcy kontakt@thinkco.pl
Szczegółowa instrukcja dla systemu Gmail jest dostępna pod adresem: https://support.google.com/mail/answer/3094499?hl=pl&co=GENIE.Platform%3DDesktop
2. Wiadomość wpada do folderu SPAM
Sprawdź czy wiadomość nadawcy ThinkCo nie znajduje się w folderze SPAM. Jeżeli wiadomości od ThinkCo trafiają do folderu SPAM, zalecamy dodanie adresu kontakt@thinkco.pl do listy bezpiecznych nadawców.
Szczegółowa instrukcja dla systemu Outlook jest dostępna pod adresem: https://support.microsoft.com/pl-pl/office/dodawanie-adresat%C3%B3w-wiadomo%C5%9Bci-e-mail-do-listy-bezpiecznych-nadawc%C3%B3w-be1baea0-beab-4a30-b968-9004332336ce
3. Wiadomość nie pojawia się na skrzynce mailowej
Sprawdź czy jesteś zapisany na liście subskrypcyjnej. Aby zapisać się do newsletteru wejdź w thinkco.pl/kontakt/.
W przypadku większych problemów spróbuj skorzystać z innego adresu e-mail lub skontaktuj się z nami poprzez kontakt@thinkco.pl.
4. Treść wiadomości nie wyświetla się
Niektóre czytniki poczty elektronicznej blokują możliwość wyświetlania wiadomości zawierających kod HTML. W takiej sytuacji, aby przeczytać newsletter skorzystać z linku dostępnego w każdej naszej wiadomości “Zobacz w przeglądarce”.
5. Chcę się wypisać z listy mailingowej
Aby wypisać się z newslettera ThinkCo skorzystaj z linku dostępnego w stopce każdej wiadomości lub kliknij teraz w link.