raporty rynkowe

Tworzymy publicznie dostępne raporty, będące najbardziej kompleksowymi opracowaniami na rynku. Nasze opracowania są cytowane w mediach opiniotwórczych i stanowią bazę wiedzy dla tysięcy profesjonalistów.

Zostań partnerem raportu ThinkCo jeśli zależy ci na pozycjonowaniu wśród liderów rynku, budowaniu wizerunku marki lub promocji swoich ekspertów. 

czym są

raporty rynkowe?

Raporty rynkowe, to dokumenty zawierające szczegółową analizę i informacje na temat określonego rynku lub branży. Są one tworzone przez ThinkCo we współpracy z partnerami raportu, głównie w celu udostępnienia wiedzy i informacji, ale także jako narzędzie marketingowe i komunikacyjne.

dlaczego warto zostać partnerem raportu?

  • Otrzymujesz pakiet narzędzi do długofalowej komunikacji: Każdy raport ThinkCo jest pobierany przez ponad dwa lata, ale to nie wszystko. Organizujemy premierę, tworzymy komunikaty prasowe, dedykowany mailing, webinary z ekspertami czy kampanie promocyjne w mediach społecznościowych.
  • Pozycjonujesz się wśród liderów rynku: Do raportów zapraszamy wyłącznie specjalistów w swoich dziedzinach sprawiając, by środowisko widziało ich jako liderów rynku. Dzięki udziałowi w raporcie nasi klienci mogą skutecznie wypromować swoją markę, inwestycję lub ekspertów.
  • Oszczędzamy Twój czas i zasoby: Rozumiemy, że nasi klienci są zawsze zajęci. Dlatego opracowujemy harmonogram prac, przedstawiamy przejrzysty media plan, a za sprawną komunikację odpowiada dedykowana koordynatorka, co ułatwia komunikację w projekcie.
  • Docieramy do targetowanej grupy odbiorców: Od lat tworzymy organicznie jakościową bazę odbiorców składającą się z deweloperów, inwestorów, zarządców, projektantów czy samorządów. Dzięki temu nasi partnerzy mają pewność, że środki na marketing zostały wykorzystane efektywnie.
  • Raporty są opisywane w najlepszych tytułach prasowych: Dzięki wysokiej jakości danych, nasze raporty są cytowane w najbardziej opiniotwórczych mediach, takich jak Rzeczpospolita, Puls Biznesu, Forbes czy Gazeta Wyborcza. Każdy raport jest cytowany średnio w 40 mediach, a  średnia AVE wynosi aż 240.000 zł.
  • Śledzimy trendy i jesteśmy na bieżąco: Stale analizujemy rynek i procesy, które na nim zachodzą. Dzięki temu umiemy ocenić, o jakich tematach warto pisać w najbliższym czasie. Dajemy naszym klientom pewność, że temat raportu zainteresuje ich grupę odbiorców oraz media przez wiele miesięcy po premierze.

zostań partnerem raportu rynkowego

Poszukujesz narzędzia do długofalowej komunikacji marki? Chcesz dotrzeć do targetowanej grupy odbiorców?

wyślij zapytanie

jakie cele marketingowe można realizować przy pomocy raportu

  • Przy podejmowaniu decyzji inwestycyjnych: Analiza rynku dostarcza danych, które mogą wesprzeć decyzje inwestycyjne, np. dotyczące ekspansji, dywersyfikacji produktów, czy inwestycji w nowe typy nieruchomości.
  • W celu identyfikacji nowych możliwości biznesowych: Analiza rynku dostarcza istotnych informacji o potencjalnym popycie, cenach, trendach konsumenckich i luka w rynku, co pozwala lepiej dostosować produkt do potrzeb rynku.
  • Przy wchodzeniu na nowy rynek: Kiedy planujesz wprowadzić swoje produkty lub usługi na nowy rynek, analiza rynku pomoże zrozumieć lokalne warunki, konkurencję, potrzeby klientów oraz regulacje prawne.
  • Podczas oceny ryzyka: Analiza rynku pomaga w identyfikacji potencjalnych zagrożeń i ryzyka związanego z różnymi aspektami działalności biznesowej.
  • Dla lepszego zrozumienia konkurencji: Analiza konkurencji pozwala na skuteczną adaptację strategii i utrzymanie konkurencyjności na rynku.

jakie raporty planujemy?

charakterystyka rynku

Zapewniamy szczegółowe dane o wielkości rynku, jego wzroście, trendach i prognozach, włączając informacje o warunkach makroekonomicznych mających wpływ na rynek.

segmentacja

rynku

Analizujemy różne segmenty rynku, ich wielkość, dynamikę i charakterystykę, identyfikując jednocześnie niszowe możliwości.

analiza

konkurencji

Profilujemy głównych graczy na rynku, ich udziały w rynku, strategie, mocne i słabe strony, a także analizujemy potencjalne nowe wejścia na rynek.

profile i persony klientów

Analizujemy potrzeby, preferencje i zachowania klientów oraz sposób, w jaki te elementy wpływają na rynek.

regulacje

branżowe

Zapewniamy szczegółowe informacje na temat obowiązujących i nadchodzących regulacji prawnych, które mogą wpłynąć na rynek i strategie biznesowe.

innowacje

technologiczne

Analizujemy wpływ technologii i innowacji na rynek, w tym nowe produkty i usługi mogące zakłócić obecny stan branży.

analiza łańcucha dostaw

Rozpoznajemy kluczowych dostawców, producentów i inne elementy łańcucha wartości, analizując możliwości i ryzyka związane z łańcuchem dostaw.

aspekty
ESG

Analizujemy kwestie związane ze zrównoważonym rozwojem, odpowiedzialnością społeczną i zarządzaniem korporacyjnym, które są istotne dla strategii i operacji na rynku.

jakie cele marketingowe można realizować przy pomocy raportu

pozycjonowanie marki

jako lidera rynku

Poprzez publikację dogłębnych analiz i raportów tematycznych firma może zbudować wizerunek eksperta i lidera opinii w danej branży, co z kolei zwiększa zaufanie klientów i partnerów biznesowych.

generowanie

leadów

Udostępnianie raportów po wpisaniu danych kontaktowych przez użytkownika jest skutecznym sposobem na budowanie bazy potencjalnych klientów zainteresowanych konkretną tematyką lub sektorem.

edukacja i

angażowanie klientów

Dostarczanie wartościowych informacji pomaga w edukowaniu klientów i utrzymaniu ich zainteresowania, co jest kluczowe w długotrwałej współpracy i budowaniu lojalności.

wsparcie

sprzedaży

Raporty mogą być wykorzystywane przez zespoły sprzedażowe jako materiał wspomagający argumentację podczas negocjacji lub prezentacji oferty.

oszczędzasz czas

i zasoby

Skorzystanie z usług ekspertów pozwala zaoszczędzić czas i zasoby, które firma musiałaby poświęcić na samodzielne zebranie informacji

zostań partnerem raportu rynkowego

Poszukujesz narzędzia do długofalowej komunikacji marki? Chcesz dotrzeć do targetowanej grupy odbiorców?

wyślij zapytanie