publikacje
Tworzymy najbardziej kompleksowe raporty na rynku. Jeden raport to efekt kilkumiesięcznej pracy zespołu ThinkCo i agregacji wiedzy ze wszystkich dostępnych źródeł. Dzięki temu nasze opracowania stanowią bezcenne źródło wiedzy dla inwestorów, deweloperów, samorządów, najemców czy instytucji finansowych.
W dobrym sąsiedztwie [RAPORT]
Raport „W dobrym sąsiedztwie” to kompleksowe źródło wiedzy na temat deweloperskich inwestycji mieszkaniowych w Polsce oraz najlepszych praktyk z zakresu tworzenia przyjaznych, zrównoważonych osiedli.
Budownictwo 5.0 [RAPORT]
Raport „Budownictwo 5.0. Innowacje dla zrównoważonego rozwoju” to podsumowanie możliwości, jakie nowoczesne technologie otwierają dla udoskonalenia procesów planowania, projektowania i stawiania budynków.
Odpowiedzialne inwestycje [RAPORT]
Raport Z Wyższej Półki to wielowymiarowy przegląd rynku mieszkań o podwyższonym standardzie i luksusowych.
Innowacyjne miasta [RAPORT]
Raport Z Wyższej Półki to wielowymiarowy przegląd rynku mieszkań o podwyższonym standardzie i luksusowych.
Mieszkałbym [RAPORT]
Raport Z Wyższej Półki to wielowymiarowy przegląd rynku mieszkań o podwyższonym standardzie i luksusowych.
Magazynowe ESG [RAPORT]
Raport Magazynowe ESG to kompendium wiedzy na temat odpowiedzialnego podejścia sektora logistycznego w wymiarze środowiskowym, społecznym i zarządczym.
Z wyższej półki [RAPORT]
Raport Z Wyższej Półki to wielowymiarowy przegląd rynku mieszkań o podwyższonym standardzie i luksusowych.
Przyjazne biura [RAPORT]
Przyjazne Biura to raport weryfikujący dotychczasowe trendy w projektowaniu przestrzeni biurowych.
Najem 2030 [RAPORT]
Najem 2030 to badanie i raport o przyszłości wynajmu mieszkań w Polsce. Zobacz jakie zmiany na rynku najmu przewidują eksperci.
Taksonomia UE – diagnoza działalności dewelopera magazynowego [CASE STUDY]
Celem procesu była edukacja zespołu oraz diagnoza w jakim stopniu taksonomia UE wpłynie na działalność dewelopera magazynowego, a w efekcie zwiększenie jego przewag konkurencyjnych i ograniczenie ryzyk.
Strategia marki PRS dla dużego dewelopera [CASE STUDY]
Strategia marki PRS umożliwiła dużemu deweloperowi notowanemu na GPW rozpoczęcie procesu poszukiwania inwestora do uruchomienia nowej marki najmu instytucjonalnego.
Strategia wejścia na rynek mieszkaniowy dewelopera z Bułgarii [CASE STUDY]
Strategia wejścia na rynek mieszkaniowy opracowana na potrzeby dewelopera z Bułgarii, umożliwiła mu ograniczyć ryzyka biznesowe w procesie otwierania oddziału w Polsce oraz pomogła w transferze dobrych praktyk
porozmawiajmy
o współpracy
Wypełnij formularz, aby zarezerwować darmową rozmowę z naszym specjalistą.
W trakcie 20-minutowej rozmowy poznamy Twoją sytuację i potrzeby. Bazując na nich, przygotujemy propozycję rozwiązania
i naszej współpracy.