Jesteśmy butikową agencją, która specjalizuje się w informacji. Analizujemy dane i wyciągamy wnioski z których tworzymy publikacje oraz strategie dla marek, produktów i usług

od 2018 roku
+ 15 raportów
> 40 klientów
Analizujemy dane, trendy i sygnały zmian wyciągając precyzyjne insighty, dzięki którym możemy wspierać naszych klientów w bezprecedensowo szerokim zakresie.
Prowadzimy działalność wydawniczą, doradczą i projektową. Nasze działania mają na celu głębokie zrozumienie i tworzenie najlepszych rozwiązań dla nieoczywistych problemów.

kim jesteśmy?
Stanowimy zespół analityków, strategów i projektantów działających na rynku nieruchomości, technologii, mediów i reklamy. Doradzamy w oparciu o dogłębny research, a między projektami dla klientów dzielimy się naszą wiedzą w raportach i publikacjach.
publikacje
Szczęśliwy dom [RAPORT]
Więcej niż połowa Polaków jest szczęśliwa w swoim mieście – wynika z badania przeprowadzonego przez ThinkCo i Otodom - Szczęśliwy dom. Bierze ono pod lupę to, jakie aspekty wpływają na poczucie szczęścia w mieście, w którym żyjemy i najbliższej okolicy. Najczęściej doceniamy dostęp do sklepów (29%), dobrą komunikację miejską (23,9%) oraz środowisko naturalne (23,2%). W których Polskich miastach czujemy się najszczęśliwsi i co wpływa na poczucie zadowolenia?
Wielofunkcyjne. Mixed-use w Polsce i na świecie [RAPORT]
Stworzyliśmy najbardziej kompleksowe opracowanie na temat inwestycji mixed-use. Poddaliśmy szczegółowej analizie ponad sto projektów z całego świata. Celem było zrozumienie ogólnych zasad rządzących inwestycjami mixed-use oraz poznanie ich cech szczególnych - w tym architektury, procesów powstawania czy mechanizmów zarządzania. Dodatkowo kilkadziesiąt z nich poddaliśmy drobiazgowej analizie architektoniczno-urbanistycznej.
Zielony Ład na rynku nieruchomości: Nowy Europejski Bauhaus
Celem Nowego Europejskiego Bauhausu jest stworzenie dostępnych i możliwych do powielenia na szeroką skalę rozwiązań. Mogą się one stać towarem eksportowym Unii Europejskiej, czyniąc z niej pionierkę promowania zrównoważonego, inkluzywnego stylu życia ubranego w piękną estetycznie formę.
Czynniki zmian rynku biurowego
Biura w trakcie pandemii COVID-19. Wczesną wiosną 2020 r. zaczęły podnosić się głosy mówiące o nadchodzącym załamaniu gospodarczym, które uderzy także w rynek nieruchomości. Segment biurowy reaguje na wahania stosunkowo powoli, dlatego pierwsza połowa roku nie przyniosła spektakularnych spadków, a transakcje napędzane były negocjacjami zakończonymi przed wybuchem pandemii. W drugiej połowie roku osłabienie rynku było już dostrzegalne, a jego jasny znak stanowiło załamanie się popytu na przestrzeń biurową w stolicy, jak również coraz aktywniejszych miastach regionalnych.
Biura w trakcie pandemii COVID-19
Biura w trakcie pandemii COVID-19. Wczesną wiosną 2020 r. zaczęły podnosić się głosy mówiące o nadchodzącym załamaniu gospodarczym, które uderzy także w rynek nieruchomości. Segment biurowy reaguje na wahania stosunkowo powoli, dlatego pierwsza połowa roku nie przyniosła spektakularnych spadków, a transakcje napędzane były negocjacjami zakończonymi przed wybuchem pandemii. W drugiej połowie roku osłabienie rynku było już dostrzegalne, a jego jasny znak stanowiło załamanie się popytu na przestrzeń biurową w stolicy, jak również coraz aktywniejszych miastach regionalnych.
porozmawiajmy
o współpracy
Wypełnij formularz, aby zarezerwować darmową rozmowę z naszym specjalistą.
W trakcie 20-minutowej rozmowy poznamy Twoją sytuację i potrzeby. Bazując na nich, przygotujemy propozycję rozwiązania
i naszej współpracy.

