We are a boutique agency specializing in information. We analyze data and draw conclusions from it, which we use to create publications and strategies for brands, products, and services.

since 2018
+ 15 reports
> 40 klientów
We analyze data, trends, and signals of change to extract precise insights, enabling us to support our clients in an unprecedentedly wide range of areas.
We conduct publishing, consulting, and design activities. Our work aims at a deep understanding and creating the best solutions for complex, non-obvious problems.

who are we?
We are a team of analysts, strategists, and designers operating in the real estate, technology, media, and advertising markets. We advise based on in-depth research, and between client projects, we share our knowledge through reports and publications.
publications
REPORT Happy home. A district of various needs
The report Szczęśliwy Dom. Dzielnica różnorodnych potrzeb to kolejny efekt współpracy ThinkCo i Otodom. Ponownie badaliśmy poziom szczęścia mieszkańców Polski, jednak wyniki dotyczyły dzielnic w największych miastach. Okazuje się, że okolice w których mieszkamy są oceniane lepiej niż całe miasta - dotyczy to zarówno każdego z 12 większych ośrodków w kraju, jak i wyników w Polsce ogółem.
Opracowanie strategii ESG dla dewelopera biurowego [CASE STUDY]
Opracowanie strategii ESG dla dewelopera biurowego, opartej w pełni o legislację UE (EGD, CSRD, ESRS), zbudowanie przewag konkurencyjnych oraz ograniczenie ryzyk prawnych i biznesowych
Housing in Poland against the background of Europe
Jak wygląda mieszkalnictwo w Polsce na tle Europy? W tym artykule przyjrzeliśmy się temu bliżej i odpowiedzieliśmy na to pytanie.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w celach marketingowych Simpl
Informacja o przetwarzaniu danych Simpl
Green technologies - 4 solutions
Zielone technologie stały się obecne wśród nas. Mimo że jest ich całkiem sporo, dzisiaj przedstawimy i szerzej omówimy cztery z wybranych: panele fotowoltaiczne, perowskitowe ogniwa fotowoltaiczne, odzysk ciepła z instalacji i odzysk wody szarej.
REPORT Happy home. A city good to live in
Więcej niż połowa Polaków jest szczęśliwa w swoim mieście – wynika z badania przeprowadzonego przez nas i Otodom. Bierze ono pod lupę to, jakie aspekty wpływają na poczucie szczęścia w mieście, w którym żyjemy i najbliższej okolicy. Najczęściej doceniamy dostęp do sklepów (29%), dobrą komunikację miejską (23,9%) oraz środowisko naturalne (23,2%). W których Polskich miastach czujemy się najszczęśliwsi i co wpływa na poczucie zadowolenia?
let's talk about
collaboration
Fill out the form to schedule a free consultation with our specialist.
During the 20-minute conversation, we will learn about your situation and needs. Based on this, we will prepare a proposal for a solution
and our collaboration.















































