Jesteśmy butikową agencją, która specjalizuje się w informacji. Analizujemy dane i wyciągamy wnioski z których tworzymy publikacje oraz strategie dla marek, produktów i usług

od 2018 roku
+ 15 raportów
> 40 klientów
Analizujemy dane, trendy i sygnały zmian wyciągając precyzyjne insighty, dzięki którym możemy wspierać naszych klientów w bezprecedensowo szerokim zakresie.
Prowadzimy działalność wydawniczą, doradczą i projektową. Nasze działania mają na celu głębokie zrozumienie i tworzenie najlepszych rozwiązań dla nieoczywistych problemów.

kim jesteśmy?
Stanowimy zespół analityków, strategów i projektantów działających na rynku nieruchomości, technologii, mediów i reklamy. Doradzamy w oparciu o dogłębny research, a między projektami dla klientów dzielimy się naszą wiedzą w raportach i publikacjach.
publikacje
Zalety pracy z domu: lepiej niż w biurze?
Zalety pracy z domu to jeden z najgorętszych tematów tego roku. Po raz pierwszy w historii praca zdalna nabrała charakteru masowego. Pozwala to na bliższe przyjrzenie się plusom i minusom pracy wykonywanej w różnorodnych miejscach.
Zielony Ład na rynku nieruchomości: Taksonomia
Celem Europejskiego Zielonego Ładu jest osiągnięcie przez UE neutralności klimatycznej najpóźniej do 2050 r. Taksonomia to jedna ze zmian, na które warto przygotować się już teraz.
Sylwetka najemcy w Polsce: młody, pracujący, mobilny
Najem prywatny w Polsce przeszedł drogę od mieszkań oferowanych przez osoby fizyczne do pierwszych kroków w stronę modelu instytucjonalnego. Bolączki dotychczasowych najemców i wynajmujących stanowią cenną lekcję dla obecnych i przyszłych inwestorów najmu instytucjonalnego.
Budownictwo senioralne, czyli dotycząca wszystkich nisza
Już w 2020 roku liczba osób po 65 roku życia stanowić będzie 20% polskiego społeczeństwa. W roku 2050 osiągnie poziom 33%. Budownictwo senioralne to broń w walce z katastrofą demograficzną, która dotknie większość z nas.
Model biznesowy dla instytucji kultury w Warszawie [CASE STUDY]
Jak opracować zrównoważony model biznesowy dla nowej instytucji kultury w Warszawie? Efektem tego wyzwania były kompleksowe wytyczne biznesowe, funkcjonalne i architektoniczne dla planowanej inwestycji.
Zróżnicowani najemcy: najem nie tylko dla młodych
Poza Polską najemcy są grupą dużo bardziej zróżnicowaną wiekowo. Na Zachodzie również przeważają ludzie młodzi i usamodzielniający się, ale najmują też rodziny i starsi. Pokazuje to potencjalne kierunki dalszego rozwoju polskiego rynku. Wraz z postępującą profesjonalizacją oraz rosnącymi cenami nieruchomości może coraz bardziej się upodabniać do zachodnich wzorców.
porozmawiajmy
o współpracy
Wypełnij formularz, aby zarezerwować darmową rozmowę z naszym specjalistą.
W trakcie 20-minutowej rozmowy poznamy Twoją sytuację i potrzeby. Bazując na nich, przygotujemy propozycję rozwiązania
i naszej współpracy.
















































