Jesteśmy butikową agencją, która specjalizuje się w informacji. Analizujemy dane i wyciągamy wnioski z których tworzymy publikacje oraz strategie dla marek, produktów i usług

od 2018 roku
+ 15 raportów
> 40 klientów
Analizujemy dane, trendy i sygnały zmian wyciągając precyzyjne insighty, dzięki którym możemy wspierać naszych klientów w bezprecedensowo szerokim zakresie.
Prowadzimy działalność wydawniczą, doradczą i projektową. Nasze działania mają na celu głębokie zrozumienie i tworzenie najlepszych rozwiązań dla nieoczywistych problemów.

kim jesteśmy?
Stanowimy zespół analityków, strategów i projektantów działających na rynku nieruchomości, technologii, mediów i reklamy. Doradzamy w oparciu o dogłębny research, a między projektami dla klientów dzielimy się naszą wiedzą w raportach i publikacjach.
publikacje
Wyzwania Rynku Nieruchomości [RAPORT]
Jakie będą największe wyzwania rynku nieruchomości w nadchodzącej dekadzie? Tak brzmiało pytanie zadane kilkudziesięciu specjalistom rynku nieruchomości w Polsce. Z jednej strony zależało nam na otwartej formule odpowiedzi. Z drugiej na wyłonieniu najważniejszych zagadnień, które w następnych latach będą przebijały się do debat prowadzonych w ramach rynku nieruchomości.
Mieszkaniówka i życie po koronawirusie
Jak wyglądać będzie nasze życie po koronawirusie? Świat, w którym się właśnie znaleźliśmy, jest radykalnie inny od tego sprzed tygodnia - nie ma powrotu do tego, co było. Przymusowa izolacja sprawiła, że zmieniły się nasze codzienne nawyki. Żyjemy bardziej lokalnie oraz wspólnotowo i z większą odpowiedzialnością za innych.
Zmieniające się potrzeby użytkowników
Zaczynamy zwracać uwagę na zmieniające się potrzeby końcowych użytkowników. Coraz częściej mówimy o elastyczności, adaptacjach i wielofunkcyjności budynków. Polski rynek nieruchomości dostrzega też, że demografia jest nieubłagana i nasze społeczeństwo będzie się niebawem szybko starzeć. Jednocześnie wysokie tempo zmian naszego stylu życia sprawia, że oczekujemy coraz większej elastyczności tak w pracy, jak i w mieszkaniu.
Pokolenie X, Y, Z na rynku nieruchomości
Pokolenie X, Y, Z na rynku nieruchomości. Oczekiwania i potrzeby użytkowników wobec dostępności produktów i usług zmieniają się wraz z potrzebami grup społecznych, które z nich korzystają. Klient rynku nieruchomości nie jest i nie będzie jednolity. Są nimi zarówno przechodzący na emeryturę przedstawiciele pokolenia Baby Boomers, jak i ich wnuki z generacji Z, wchodzące właśnie na rynek pracy.
Jak rozwinąć rynek najmu? – 7 pierwszych kroków
Rynek najmu, po latach powolnej ewolucji, przeżywa dzisiaj przyśpieszony etap dorastania. Zaangażowanych w niego jest coraz więcej podmiotów, ale pomimo szybkiego wzrostu, są to nadal początki jego profesjonalizacji. Żeby tworzyć mądre regulacje i tworzyć dojrzały rynek najmu potrzebujemy więc systemowych działań. Co powinniśmy zrobić w pierwszej kolejności?
Prywatne akademiki w Polsce [RAPORT]
Prywatne akademiki cieszą się w Polsce coraz większą popularnością. Studenci widzą w nich idealne rozpoczęcie życia na własną rękę. Inwestorzy dostrzegają dużą chłonność rynku, który obecnie zaspokaja niecałe 10 proc. zapotrzebowania na miejsca noclegowe dla studentów.
porozmawiajmy
o współpracy
Wypełnij formularz, aby zarezerwować darmową rozmowę z naszym specjalistą.
W trakcie 20-minutowej rozmowy poznamy Twoją sytuację i potrzeby. Bazując na nich, przygotujemy propozycję rozwiązania
i naszej współpracy.

