Jesteśmy butikową agencją, która specjalizuje się w informacji. Analizujemy dane i wyciągamy wnioski z których tworzymy publikacje oraz strategie dla marek, produktów i usług

od 2018 roku
+ 15 raportów
> 40 klientów
Analizujemy dane, trendy i sygnały zmian wyciągając precyzyjne insighty, dzięki którym możemy wspierać naszych klientów w bezprecedensowo szerokim zakresie.
Prowadzimy działalność wydawniczą, doradczą i projektową. Nasze działania mają na celu głębokie zrozumienie i tworzenie najlepszych rozwiązań dla nieoczywistych problemów.

kim jesteśmy?
Stanowimy zespół analityków, strategów i projektantów działających na rynku nieruchomości, technologii, mediów i reklamy. Doradzamy w oparciu o dogłębny research, a między projektami dla klientów dzielimy się naszą wiedzą w raportach i publikacjach.
publikacje
Jak rozwinąć rynek najmu? – 7 pierwszych kroków
Rynek najmu, po latach powolnej ewolucji, przeżywa dzisiaj przyśpieszony etap dorastania. Zaangażowanych w niego jest coraz więcej podmiotów, ale pomimo szybkiego wzrostu, są to nadal początki jego profesjonalizacji. Żeby tworzyć mądre regulacje i tworzyć dojrzały rynek najmu potrzebujemy więc systemowych działań. Co powinniśmy zrobić w pierwszej kolejności?
Prywatne akademiki w Polsce [RAPORT]
Prywatne akademiki cieszą się w Polsce coraz większą popularnością. Studenci widzą w nich idealne rozpoczęcie życia na własną rękę. Inwestorzy dostrzegają dużą chłonność rynku, który obecnie zaspokaja niecałe 10 proc. zapotrzebowania na miejsca noclegowe dla studentów.
Architektura adaptacyjna odpowiedzią na zmienne potrzeby rynku
Architektura adaptacyjna, czyli budynki zmieniające funkcjonalność swoich elementów w zależności od aktualnych potrzeb, to pomysł sięgający przynajmniej średniowiecza. Dzisiaj architektura adaptacyjna ponownie zyskuje popularność, będąc odpowiedzią na wyzwania współczesności.
Mikroapartamenty – przyszłość rynku czy szkodliwy trend?
Mikroapartamenty mają zarówno swoich zagorzałych zwolenników, jak i przeciwników. Ci pierwsi, do których zalicza się guru minimalizmu Graham Hill, wskazują na zalety oszczędnego życia i elastyczną przestrzeń. Po drugiej stronie są głosy ostrzegające, że mikromieszkanie to pierwszy krok do depresji. Te ostatnie są popularne, bo zakorzenione w status quo i obronie istniejących nawyków. Mało kto mieszka w dobrze zaprojektowanych mieszkaniach z niewielką liczbą przedmiotów, za to dużo osób w za małych mieszkaniach z dużą ilością rzeczy.
ŚRODOWISKA RESPONSYWNE – geneza i rozwój
Termin środowisko responsywne został po raz pierwszy użyty w 1977 roku przez Myrona Kruegera jako środowisko, w którym komputer zauważa i podąża za ruchami użytkowników odpowiadając inteligentnie poprzez złożony wirtualny oraz dźwiękowy przekaz. Definicja środowiska responsywnego została ponownie sformułowana w 2010 roku przez zespół badawczy Uniwersytetu w Eindhoven w następujący sposób: Środowiska responsywne to przestrzenie fizyczne wzbogacone przez inteligentne otoczenie, na przykład media i technologie, w celu zapewnienia interaktywnego, bogatego, unikalnego i zmiennego doświadczenia użytkownika.
Europa: analiza sytuacji na rynku domów studenckich
Liczba studentów wzrasta z roku na rok w prawie każdym kraju Europy Zachodniej. Zdecydowanymi liderami stały się Niemcy i Holandia, gdzie odnotowano najwyższe wzrosty zarówno w ogólnej liczbie żaków, jak i procentowym udziale studentów zagranicznych. Warto zwrócić uwagę na fakt rosnącej liczby kierunków wykładanych po angielsku (ETP - English Taught Programmes). Liczba studentów zagranicznych rośnie również w Polsce, a zjawisko to wspomaga szeroka oferta europejskich i światowych ofert wymian zagranicznych. Jak w tym kontekście wygląda sytuacja rynku domów studenckich?
porozmawiajmy
o współpracy
Wypełnij formularz, aby zarezerwować darmową rozmowę z naszym specjalistą.
W trakcie 20-minutowej rozmowy poznamy Twoją sytuację i potrzeby. Bazując na nich, przygotujemy propozycję rozwiązania
i naszej współpracy.
















































