We are a boutique agency specializing in information. We analyze data and draw conclusions from it, which we use to create publications and strategies for brands, products, and services.

since 2018
+ 15 reports
> 40 klientów
We analyze data, trends, and signals of change to extract precise insights, enabling us to support our clients in an unprecedentedly wide range of areas.
We conduct publishing, consulting, and design activities. Our work aims at a deep understanding and creating the best solutions for complex, non-obvious problems.

who are we?
We are a team of analysts, strategists, and designers operating in the real estate, technology, media, and advertising markets. We advise based on in-depth research, and between client projects, we share our knowledge through reports and publications.
publications
Rynek najmu i mieszkanie jako element wypłaty
Rynek najmu i mieszkanie jako element wypłaty. Załamanie się rynku, które pokazuje dysfunkcje obecnej polityki mieszkaniowej jest okazją do przestawienia wajchy na inne tory. Pandemia koronawirusa daje nam pretekst, ale też i odwagę, żeby myśleć odważnie i dokonać korekty obowiązującego modelu kapitalizmu. Mieszkalnictwo musi być uznane za kluczowy element systemu społeczno-gospodarczego, jak za czasów początku kapitalizmu, gdzie mieszkanie było elementem wypłaty.
NEWSLETTER – Wyzwania Rynku Nieruchomości
Koronawirus sprawił, że większość z nas spędza już drugi tydzień w domach, w kompletnej izolacji od świata zewnętrznego. Ma to gigantyczny wpływ na wszystkie sektory gospodarki, wliczając w to miejscami stabilny, innym razem mocno narażony na turbulencje rynek nieruchomości. Dzisiaj wszyscy zastanawiają się, w jaki sposób obecne wydarzenia wpłyną na przyszłość różnych sektorów tego rynku. My również – i dlatego własnie zdecydowaliśmy się uruchomić ten newsletter.
Challenges of the Real Estate Market [REPORT]
Jakie będą największe wyzwania rynku nieruchomości w nadchodzącej dekadzie? Tak brzmiało pytanie zadane kilkudziesięciu specjalistom rynku nieruchomości w Polsce. Z jednej strony zależało nam na otwartej formule odpowiedzi. Z drugiej na wyłonieniu najważniejszych zagadnień, które w następnych latach będą przebijały się do debat prowadzonych w ramach rynku nieruchomości.
Mieszkaniówka i życie po koronawirusie
Jak wyglądać będzie nasze życie po koronawirusie? Świat, w którym się właśnie znaleźliśmy, jest radykalnie inny od tego sprzed tygodnia - nie ma powrotu do tego, co było. Przymusowa izolacja sprawiła, że zmieniły się nasze codzienne nawyki. Żyjemy bardziej lokalnie oraz wspólnotowo i z większą odpowiedzialnością za innych.
Zmieniające się potrzeby użytkowników
Zaczynamy zwracać uwagę na zmieniające się potrzeby końcowych użytkowników. Coraz częściej mówimy o elastyczności, adaptacjach i wielofunkcyjności budynków. Polski rynek nieruchomości dostrzega też, że demografia jest nieubłagana i nasze społeczeństwo będzie się niebawem szybko starzeć. Jednocześnie wysokie tempo zmian naszego stylu życia sprawia, że oczekujemy coraz większej elastyczności tak w pracy, jak i w mieszkaniu.
Pokolenie X, Y, Z na rynku nieruchomości
Pokolenie X, Y, Z na rynku nieruchomości. Oczekiwania i potrzeby użytkowników wobec dostępności produktów i usług zmieniają się wraz z potrzebami grup społecznych, które z nich korzystają. Klient rynku nieruchomości nie jest i nie będzie jednolity. Są nimi zarówno przechodzący na emeryturę przedstawiciele pokolenia Baby Boomers, jak i ich wnuki z generacji Z, wchodzące właśnie na rynek pracy.
let's talk about
collaboration
Fill out the form to schedule a free consultation with our specialist.
During the 20-minute conversation, we will learn about your situation and needs. Based on this, we will prepare a proposal for a solution
and our collaboration.
















































