Jesteśmy butikową agencją, która specjalizuje się w informacji. Analizujemy dane i wyciągamy wnioski z których tworzymy publikacje oraz strategie dla marek, produktów i usług

od 2018 roku
+ 15 raportów
> 40 klientów
Analizujemy dane, trendy i sygnały zmian wyciągając precyzyjne insighty, dzięki którym możemy wspierać naszych klientów w bezprecedensowo szerokim zakresie.
Prowadzimy działalność wydawniczą, doradczą i projektową. Nasze działania mają na celu głębokie zrozumienie i tworzenie najlepszych rozwiązań dla nieoczywistych problemów.

kim jesteśmy?
Stanowimy zespół analityków, strategów i projektantów działających na rynku nieruchomości, technologii, mediów i reklamy. Doradzamy w oparciu o dogłębny research, a między projektami dla klientów dzielimy się naszą wiedzą w raportach i publikacjach.
publications
Tenant profile in Poland: young, working, mobile
Najem prywatny w Polsce przeszedł drogę od mieszkań oferowanych przez osoby fizyczne do pierwszych kroków w stronę modelu instytucjonalnego. Bolączki dotychczasowych najemców i wynajmujących stanowią cenną lekcję dla obecnych i przyszłych inwestorów najmu instytucjonalnego.
Senior housing - a niche for everyone
Już w 2020 roku liczba osób po 65 roku życia stanowić będzie 20% polskiego społeczeństwa. W roku 2050 osiągnie poziom 33%. Budownictwo senioralne to broń w walce z katastrofą demograficzną, która dotknie większość z nas.
Model biznesowy dla instytucji kultury w Warszawie [CASE STUDY]
Jak opracować zrównoważony model biznesowy dla nowej instytucji kultury w Warszawie? Efektem tego wyzwania były kompleksowe wytyczne biznesowe, funkcjonalne i architektoniczne dla planowanej inwestycji.
Zróżnicowani najemcy: najem nie tylko dla młodych
Poza Polską najemcy są grupą dużo bardziej zróżnicowaną wiekowo. Na Zachodzie również przeważają ludzie młodzi i usamodzielniający się, ale najmują też rodziny i starsi. Pokazuje to potencjalne kierunki dalszego rozwoju polskiego rynku. Wraz z postępującą profesjonalizacją oraz rosnącymi cenami nieruchomości może coraz bardziej się upodabniać do zachodnich wzorców.
How to understand mixed-use
Kompleksy wielofunkcyjne, projekty mixed-use, założenia o funkcji mieszanej – od kilku lat właśnie tymi słowami opisuje się coraz popularniejszy typ inwestycji w nieruchomości. Choć intuicyjnie rozumiemy, co to oznacza, mixed-use nie doczekało się jednej i powszechnie akceptowanej definicji. Kompleksowość założeń wielofunkcyjnych sprawia, że kryteria wykorzystywane do ich definiowania uzależnione są od punktu widzenia obserwatora – inaczej rozumieją je architekci i urbaniści, inaczej deweloperzy, jeszcze inne podejście przyjmują samorządy.
Szczęśliwy dom [RAPORT]
More than half of Poles are happy in their city, according to a survey conducted by ThinkCo and Otodom - Szczęśliwy dom. It takes a closer look at what aspects affect the sense of happiness in the city in which we live and in the immediate vicinity. Most often we appreciate the access to shops (29%), good public transport (23.9%) and the natural environment (23.2%). In which Polish cities do we feel happiest and what influences the sense of satisfaction?
porozmawiajmy
o współpracy
Fill out the form to schedule a free consultation with our specialist.
During the 20-minute conversation, we will learn about your situation and needs. Based on this, we will prepare a proposal for a solution
and our collaboration.

